Manifiesto contra la criminalización de la lucha social

RECHAZAMOS LA CRIMINALIZACIÓN DE LA LUCHA SOCIAL

El 14 de Junio de 2011, mientras l@s acampad@s debatían como desarrollar la nueva fase del movimiento; el Estado daba por inaugurada su nueva fase. Una fase en la que tratará por todos los medios –ya sean judiciales, de criminalización pública de la protesta, policiales o de inteligencia-  poner freno a esta oleada de inconformismo y rebeldía, que amenaza con derribar los cimientos de un sistema ajeno a l@s ciudadan@s que lo mantienen.

Con nocturnidad, alevosía, y un modus operandi digno de los regímenes más autoritarios de antaño; las fuerzas de seguridad del Estado irrumpían en la sede de un partido político con el único objetivo de detener a algunas de sus cabezas más visibles. Sólo así podremos entender que a l@s jóvenes apresad@s, con un historial de lucha pacífica intachable a sus espaldas, se les haya detenido ahora imputados por unos más que dudosos acontecimientos ocurridos en el  ya lejano mes de Enero.

Al sistema, no le interesa una juventud que luche por sus derechos. Gastaron muchas energías en explicarnos que los jóvenes de hoy en día, no miraban más allá de sus ombligos; que ni estudiaban, ni trabajaban. Es por ello, que observan con espanto y estupor a esta juventud que ya no se deja engañar más, que se organiza y que está dispuesta a alzar la voz.

El pasado 14 de Junio, las fuerzas de seguridad del Estado, detuvieron a un@s chavales cuyo único delito era ejercer su derecho a la libre asociación y disentir del sistema imperante.

La criminalización se hizo desde la Policía Nacional y desde los aparatos de inteligencia, con un montaje policial y judicial que busca levantar una acusación de terrorismo, que la propia Audiencia Nacional –encargada de juzgar estos delitos- ha considerado desproporcionada. De hecho, estos compañer@s son inocentes de los hechos que se les juzga.

El objetivo de estas actuaciones sistemáticas del Estado, es lanzar un mensaje de amenaza a todos aquell@s que estén dispuestos a apartarse del camino de silencio y resignación y a luchar por un mundo nuevo, que es posible.

La criminalización de la protesta no es algo nuevo ni excepcional. De hecho, los hemos vivido en el movimiento 15-M. Como prueba de ello, está el reciente caso de l@s policías infiltrados en la movilización frente al Parlament de Catalunya, como demuestran varios vídeos.

Por eso, la Asamblea del 15-M de Avilés, muestra su solidaridad con l@s detenid@s y exige:

– La libertad sin cargos, puesto que las acusaciones son falsas.

– La reparación moral de l@s detenid@s.

– La depuración de responsabilidades por este montaje policial y judicial.

Acampada de Avilés


AST

MANIFIESTU CONTRA LA CRIMINALIZACIÓN DE LA LLUCHA SOCIAL

El 14 de xunu de 2011, demientres los acampaos aldericaben cómo desendolcar la nueva fase del movimientu, l’Estáu daba por nagurada la so nueva fase. Una fase na que, por tolos medios -ya seyan xudiciales, de criminalización pública de la protesta, policiales o d’intelixencia-, fadrá por poner frenu a esta folada d’inconformismu y rebeldía, qu’amenaza con baltar los cimientos d’un sistema ayenu al pueblu que lu caltién.

En metá de la nueche, a traición, sobre seguru y con un modus operandi dinu de los rexímenes más autoritarios d’antaño, les fuercies de seguridá del Estáu entraben con violencia na sede d’un partíu políticu col envís únicu de detener a dalgunes de les sos cabeces más visibles. Sólo asina podremos albidrar qu’a los mozos apresaos, con un hestorial de llucha pacífica intachable a les espaldes, se-yos detuviera agora imputaos por unos más que duldosos fechos asocedíos nel ya llonxanu mes de xineru.

Al sistema nun-y interesa una mocedá que lluche polos sos drechos. Gastaron munches enerxíes n’esplicanos que la mocedá de güei nun miraba más p’allá del so embelicu, que nin estudiaba nin trabayaba. Ye por ello que miren con mieu y plasmu a esta mocedá que yá nun se dexa engañar más, qu’organízase y ta dispuesta a alzar la voz.

El pasáu 14 de xunu, les fuercies de seguridá del Estáu detuvieron a unos mozos que’l so únicu delitu yera exercer el so drechu a la llibre asociación y oponese al sistema afitáu.

La criminalización fízose dende la Policía Nacional y dende los aparatos d’intelixencia, con un montaxe policial y xudicial que busca llevantar una acusación de terrorismu, que la mesma Audiencia Nacional -encargada de xulgar estos delitos- consideró desporoporcionada. De fechu, estos collacios son inocentes de los fechos polos que se-yos xulga.

L’oxetivu d’estes actuaciones sistemátiques del Estáu ye lanzar un mensax d’amenaza a toles persones que tean dispuestes a separtase del camín de silenciu y resinación y a lluchar por un mundu anováu, que ye posible.

La criminalización de la protesta nun ye daqué nuevu nin esceicional, de fechu, vivímosla nel movimientu 15-M. Como prueba d’ello, ta’l casu recién de los policías infiltraos na movilización frente al Parlament de Catalunya, como demuestren varios vídeos.

Poro, l’Asamblea del 15-M d’Avilés amuesa la so solidaridá pa colos deteníos y esixe:

– La llibertá ensin cargos, porque les acusaciones son falses.

– La reparación moral de los deteníos.

– La depuración de responsabilidaes por esti montaxe policial y xudicial.

Acampada d’Avilés

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s